Wednesday, July 27, 2011

My sacrifice for Harimau Malaya

Ade pepatah kata, jangan tanya apa sumbangan negara kepada anda, tapi tanye, ape sumbangan anda pada negara?well, sempena game lawan Singapore ni, ini jawapan aku,well it's the least that i can do..Aku dah order 450 keping kertas kuning yang difotostat dan tertera perkataan 3-0 untuk diedarkan kepada penyokong2 Harimau Malaya..Ini bersempena kempen yang ade pada post aku yang sebelum ni..

Aku rase itu the least yang aku boleh buat..ikutkan aku nak buat lebih, tapi budget tak cukup..mula2 aku ingat nak buat dalam 300 maksimum..tapi aku ubah fikiran..alang2 450 teros..aku rase orang kedai fotostat tu pon pelik..lantakla..yang penting aku dapat edarkan semangat aku kepada semua penyokong Harimau Malaya..

Idea ni aku dapat tibe2 mase tengah sibuk buat kerja kat ofis..aku dah lame tau pasal kempen ni..tapi aku ingat nak buat kecil-kecilan..last2, aku rase tak best kalau aku sorang je yang buat..aku teros pergi kedai n beli kertas n mintak die fotostat teros..

Esok, aku akan datang seawal pukul 3..pada sape yang nak kertas tu,boleh carik aku..aku ade merata-rata..carila sorang mamat gile bawak kertas kuning yang berjalan merata-rata..akula tu..dengan jersi Malaysia home lengan panjang n rambut ala2 Aidil Zafuan..So,kita jumpa di stadium esok!!

-Tanah Tumpahnya Darahku-

1 comment: