Monday, September 19, 2011

Rabu.21 September 2011.6.45 PM.TV2.801.813

Macam biasala, kepada anda semua di luar sana Saksikan Siaran Langsung Perlawanan Kelayakan Olimpik 2012 peringkat kumpulan di antara MALAYSIA vs Jepun di TV2 jam 6.45 ptg, Astro Arena 801 dan STAR Sport 813 jam 6.55 ptg pd 21 September ini ,Perlawanan akan bermula pd Jam 7 mlm..

So, Rabu ni, kita adakan kempen memakai Jersi Malaysia!!!mintakla keizinan kat bos-bos korang untuk memakai jersi Harimau Malaya kebanggaan kita..atau kerajaan boleh meluluskan satu undang-undang untuk semua rakyat Malaysia semua pakai jersi Harimau Malaya setiap kali Malaysia main..

Macam biasa, aku akan pakai my pride..samada black and yellow or blue, white and read..tapi rasanya aku akan pakai Yellow and black sebab itu warna rasmi untuk Harimau Muda kita..

Dan macam biasa jugak, sapa-sapa bolehla anjurkan viewing party..kena plak time dah abes kerja n kelas, so ajak bos n lecturer korang..penuhkan mane2 kedai..n maybe bos-bos boleh buat effort sendiri..guna meeting room buat tempat tengok ke..Apa-apa la..yang penting jangan miss this game!!!

Marilah kita support our beloved Harimau Muda..Coach Ong dan anak-anak buahnya akan berjuang demi negara..Walaupun kita tak mampu berada di sana, tapi biar semangat n doa kita ada bersama mereka..n pastikan kita tonton kerana sejarah bakal tercipta, Harimau akan mengamuk hinggakan samurai terkencing dalam baju perisai mereka..jom kita tengok mana lagi tajam, cakar harimau atau pedang samurai..my bet will always be on the tiger's claw!!!AUMMMMM!!!

-Tanah Tumpahnya Darahku-

No comments:

Post a Comment