Wednesday, November 16, 2011

Tonight, We Dine In Hell!!!


Are you ready?Seriously, are you ready comrades? Tonight, we dine in Hell!!! haha..starting mesti mau gempak..Malam ni, kita akan bertemu Indonesia lagi dalam usaha kita nak pertahankan gold medal sukan SEA..Macam biasala, macam-macam provokasi dah keluar dari diorang..Bukan setakat Bola Sepak je, semua acara Sukan SEA yang melibatkan atlet Malaysia, semua diorang nak boo..Bodoh and very unsporting..Diorang ni akal letak kat lutut gamaknye..Diorang boo bukan sebab Sukan, tapi sebab lain..Stupid is'nt it? jangan campur adukkan Sukan dengan benda-benda lain..Kalau macam tu, kenapa masa diorang lawan Belanda dulu, diorang tak maki2 Belanda sebab jajah diorang? Ini bukan setakat tak maki, siap ambik player2 naturalisasi yang ada darah Belanda siap..Bodoh kan?

If kita ikut diorang, then takkan adala siaran EPL kat Malaysia..sebab kita marah diorang jajah kita dulu..takkan adalah Playstation atau apa2 teknologi dari Jepun sebab dulu diorang bunuh rakyat Malaysia time jajah Tanah Melayu dulu..Kalau lawan Indonesia, kita boo sebab diorang berlagak n solely atas sebab2 kesukanan..Kita bukan boo diorang sebab diorang masuk Malaysia tanpa izin..Kita tak boo diorang sebab bawak lari anak gadis kita ke Lombok..Kita tak boo diorang sebab merompak dan macam2 jenayah kat Malaysia yang melibatkan orang Indonesia..Sedangkan benda2 tu facts!! yang diorang dok tuduh kita tu, benda2 yang tak dipastikan lagi..Lagu Negaraku? suka hati je claim diorang punya..padahal ada je dalam catatan sejarah yang lagu tu asal dari Perancis and Hawaii (tapi tak sure)..Pasal isu Pulau-pulau, Pulau tu kat sempadan kita dan Indonesia..So, kira both ada hak nak tuntut.Bukannya pulau tu tengah2 Jakarta..Pulau yang ada pun tak terjaga, sibuk nak claim pulau2 lain plak diorang..


Aku malas nak state fakta2 yang takde kaitan sukan..ni blog sukan..So, aku stick pada sports..So, anak-anak buah Coach Ong, get readyla..Ambik semangat cerita 300..300 askar mampu beat tentera yang lebih ramai..Macam tu la kita malam ni..kita bukan setakat lawan player Indonesia atas padang..tapi juga provokasi dari penyokong2 diorang..daripada provokasi tu kemungkinan akan membolehkan pengadil terikut..so jangan buat tackle2 yang bodoh..benda tu mungkin kecik, tapi atas sebab provokasi, silap2 boleh kena kad merah..Tengok jela macam masa diorang lawan Thailand..So, concentration tu penting..tak dinafikan, kalau bukan sebab provokasi pun, Indonesia ada pemain-pemain yang hebat..Titus Bonai, Diego Michels..Winger diorang laju..So, mark habis2..jangan bagi diorang beat..Wing kena tolong Fullback..Jangan kerja tunggu atas je..We must defend from the front..Sebab tu aku rasa dalam game ni kita kena pakai Izzaq..Biar dia hold bola kat atas n let others in play..

Player2 kita mesti fokus..disiplin..Kuatkan mental..jangan alpa walau sesaat..tak perlu takut dengan Indonesia..Ingat, dalam semua pasukan u-23 kat ASEAN yang bertanding, kita je yang layak ke peringkat kumpulan Kelayakan Olimpik..itu je dah boleh buktikan kekuatan kita..We have the strength..Now show it!!!
Kepada Ong Kim Swee dan Harimau Muda, kami di Malaysia akan sentiasa mendoakan kejayaan kalian!!
Selamanya Harimau Malaya!!

-Tanah Tumpahnya Darahku-

No comments:

Post a Comment