Wednesday, January 26, 2011

Fantasy Football versi Liga Super 2011

ini bukan fantasy football yang dimaksudkan


aku tau ramai antara korang yang main fantasy football especially EPL. Jangan risau, aku bukan nak kata korang tak patriotik ke ape, sebab aku pun main gak. Aku mula main Fantasy Football masa World Cup 2006. Pastu sambung main EPL, FA Cup, Euro, Champions League dan World Cup 2010. Tengah aku mengonline dengan penuh khusyuk, tibe2 aku ternampak satu website pasal Fantasy Football.. tapi yang menariknya, yang ni untuk LIGA SUPER MALAYSIA 2011!! so ape lagi, aku pun joinla! walaupun agak pening, tapi worth to try.. asyik main EPL je, ape kate main Liga Super plak..baru gempak beb!!

kepada yang berminat tu pegila kat website ni http://www.bolafantasi.com/main/ ..tryla..-Tanah Tumpahnya Darahku-

No comments:

Post a Comment