Tuesday, March 15, 2011

Entry meraban..

Sebenarnye untuk carik topik untuk entry baru ni, aku da mati akal..so, aku browsing laa kt internet..pusing sane, pusing sini..masuk website tu, website ni(bukan yang satu kaler,korang jgn pikir bukan2)..Nak cari info pasal next match Harimau Malaya ni sebenarnye lagi susah dari cari next match untuk Three Lions(England)..WTH?Aku ni orang Malaysia, tapi nak cari info pasal perlawanan negara yang berjuta batu jauhnya bak kate Alleycats lagi senang dari negara sendiri..



Aku sibukla bukak website FAM..cube nak carik next match untuk Malaysia untuk direviewkan..Jangan kate next match, update terkini national team pon ciput je info die..Senarai pemain terbahagi kepada tiga iaitu under 23, under 19 dan under 18..wth?ini ulasan yg ditulis kat bio player under 23 "Malaysia National Under-23 football team represents Malaysia in international football competitions in Olympic Games, Asian Games and SEA Games, as well as any other under-23 international football tournaments. For 2009, the under 23 team will be competing in Laos Sea Games in December.".. Sea Games?Laos?kurun bile punye ni?adoi...memang takde sape2 yg jage website FAM ni ke? mane pergi bio senior team yg menang Piala AFF Suzuki?kalau korang bukak fixture die pulak, lagi haru..Yg ade, jadual tahun 2009..2009 tau!!aku sebenarnye teruja nak tau team mane yg akan kite jumpe untuk next international match, sebab dengar cerita kite nak adekan friendly bertaraf A, yang bermaksud lawan team2 besar..Ade bace kat paper, perancangan awalnye kite nak lawan Scotland dan Iran..tp kansel sebab salah satu negara tarik diri dan penganjur tak nak cari negara pengganti..damn...

Ape-ape pon aku harap, siapa2 yang ade kt FAM tu tolongla update website tu..ye, aku tau ade info2 terkini jugak, macam pasal pengadil Malaysia yang mengadili Liga Indonesia dan pasal kejayaan pasukan muda kita di Lahore..tapi takkan tu je?update pemain2 kebangsaan, perlawanan, pon penting..peminat nak tau semua tu..Kalau takde mase, aku boleh updatekan kalau nak..tapi dengan syarat aku nak seat VIP untuk semua game Malaysia..boleh?haha...

-Tanah Tumpahnya Darahku-

No comments:

Post a Comment