Friday, June 3, 2011

Review Malaysia VS Hong Kong Part 2



Perlawanan Skuad Harimau Malaya menentang Hong Kong berakhir dengan seri 1-1..Gol Skuad Harimau Malaya dijaringkan oleh Abdul Hadi Yahaya.. 

Kan aku dah kate, Hadi ni memang mantap..die memang striker yang bagus..now King Raja akan ada option baru untuk attacking..

Yang sedihnya, game ni takde siaran langsung..aku dapat tengok pon sebab sokernet.com upload video daripada Astro Awani..Nasib baik ade krew Astro Awani pergi, kalau tak, dapat tau result, tapi tak dapat tengok gol macam mane..Aku nak cerita banyak pon, aku tak tengok game tu..so, aku tak boleh berikan review..cuma aku gembira bila dapat tau Abdul Hadi Yahaya score..walaupun seri, tapi at least kita kekalkan rekod tanpa kalah kita tahun ni..Tapi, kita tak boleh terlalu gembira jugak, sebab Hong Kong bukanlah team yang kuat sangat..kita kena tengok macam mana kalau lawan team kuat pulak..hopefully rekod tanpa kalah kita akan mantain tahun ni..so, itu maknenye Harimau Malaya mesti kena menang atau seri lawan team-team EPL dan layak ke Pusingan seterusnya untuk Kelayakan Piala Dunia dan Olimpik 2012..In Malaysia I Trust!!

-Tanah Tumpahnya Darahku-

No comments:

Post a Comment