Thursday, August 4, 2011

Harimau Muda, teruskan perjuangan..

Walaupon perjalanan Harimau Malaya terkandas,tapi itu tak bermakna dunia dah berakhir..walaupon itulah yang majoriti rakyat Malaysia rasa..but, kita tak bley give up terus..kita masih ada Harimau Muda yang perlukan sokongan kita untuk terus layak ke Sukan Olimpik 2012 di London..

Buat masa ni, anak-anak buah OKS(Ong Kim Swee) sedang berjuang di Slovakia walaupon puasa..mereka meneruskan kesinambungan latihan mereka sejak 2 tahun lepas..cume kali ni agak berbeza kerana mereka turut bersama dengan pemain luar seperti Goal Keeper Kelantan, Khairul Fahmi Che Mat, pemain muda Kelantan Izuan Solahuddin dan pertahanan Terengganu Zubir Azmi selain pemain2 Harimau Muda A..



Setakat blog ni ditulis, prestasi anak-anak buah OKS sangat memberansangkan..3 kemenangan dari 3 perlawanan..kite menang vs moldava 1-0, vs topolcany 2-1, vs tatran 2-1... kalau masa awal-awal dlu kita hantar, cukup susah nak menang, but now, kita makin mantap..selamber je walaupon puasa..mungkin sebab selalu minum 100 plus kot(rujuk iklan)..

Ape-ape pon, aku harap Skuad Harimau Muda A akan terus mantap dan meningkatkan prestasi untuk menghadapi Kelayakan Peringkat Kumpulan Sukan Olimpik 2012..Come on Harimau Muda!!

-Tanah Tumpahnya Darahku-

No comments:

Post a Comment