Wednesday, October 31, 2012

25 hari ke Piala AFF Suzuki 2012

November sudah tiba. Tinggal 25 hari ke Kejohanan Piala AFF Suzuki. Adakah anda sudah bersedia? Kalau Liga EPL boleh di hype kan, kenapa tidak Piala AFF Suzuki? Sudahkah anda bersedia untuk 'berperang' di laman sosial dengan penyokong Singapura dan Indonesia? Yang lain bahasa tak sama, unless diorang faham Englishlah.

Sometimes kita harapkan media untuk hype kan baru kita nak rasa teruja. Well, itu maybe jugak as shown masa Malaysia vs Singapore last year, but still, kita sebagai fans perlu ada inisiatif sendiri. So, me as a so called Sports Blogger akan cuba seaktif mungkin untuk Piala AFF Suzuki 2012 ini. Mungkin akan cuba update sehabis mungkin untuk hypekan. Mungkin kalau ada masa, aku akan cupa update setiap hari untuk countdown ni. Kalau tak ada masa, aku tetap akan hypekan through twitter. So, kepada siapa yang ada twitter account tu, bolehlah follow aku @NizamArchibald .

Selain itu, i really hope korang boleh give some respond tentang apa yang korang nak aku tulis untuk Piala AFF Suzuki 2012 ni. At least bolehlah aku update banyak sikit and kita boleh berkongsi pendapat.

So, here's to 25 days of rasa tak sabar dan teruja untuk menyaksikan Harimau Malaya mempertahankan mahkota di Piala AFF Suzuki 2012! Ayuh semua penyokong, kita kumpulkan tenaga untuk menyokong pasukan kebangsaan kesayangan kita!

-Tanah Tumpahnya Darahku-

No comments:

Post a Comment