Wednesday, April 27, 2011

Kebodohan yang nyata dari FAM

Aku bace paper arini lambat(rabu, 27 April)..malam baru aku dapat bace..aku selak2 la semua paper yang ade..ade satu tajuk yg memang menarik ati aku..Di kala paper lain sibuk buat preview el clasico, barca vs real, paper Harian Metro (walaupon aku kureng sket bace HM) menampilkan berita mengenai kebodohan FAM..ye, FAM memang bodoh..



Kenape aku kate FAM bodoh?sebab Skuad Olimpik Arab Saudi datang Malaysia dan berminat nak adekan friendly dengan kita, tapi kena reject sebab Harimau Muda ade game liga super..So, team arab saudi pegi jemput skuad olimpik korea utara untuk adekan perlawanan persahabatan kat MALAYSIA!!Seriously orang-orang kat FAM dah tak tau ke Harimau Muda ni skuad negara?diorang bukan team Liga Superla!!!!aku betul2 kecewa dengan sikap FAM dan kebodohan mereka..Kamonla..kalau nak guna alasan kita dah ade jadual,itu bodoh namenye..selame ni korang jugak yang suka ubah2 jadual..ubah2 format liga..Skuad Olimpik kita punye next qualifying game adalah melawan Lebanon..So, Arab Saudi merupakan team sekawasan dengan Lebanon!!Dan, Arab Saudi mampu layak ke Piala Dunia dan Piala Asia secara merit..So, kenape korang reject?!!!!




So, ape yang Coach Ong terpakse buat, adalah merangka perlawanan persahabatan menentang samada Thailand atau Singapura..KEMONLA!!!!diorang lagi..kesian Coach Ong..Singapura dengan Thailand tu tiap-tiap tahun kita boleh lawan..ntah2 tiap bulan pun boleh!ini Arab Saudi!!!FAM memang suke friendly lawan team2 bangang je..Kalau yang kuat pun, kelab-kelab luar..kenape?sebab harga tiket boleh letak mahal2 lepas tu masuk kantung korang..Seriously FAM, kalau korang tak mampu nak mentadbir dengan elok, sila letak jawatan..Aku lebih rela tengok bekas-bekas pemain bola atau siape2 yang ade semangat dan memang mahukan kejayaan untuk Harimau Malaya yang pegang tampuk kepimpinan..Aku betol2 tak boleh terima benda ni..Aku rase korang memang BODOH!

P.S: sori kalau ade budak2 bawah umur yang bace..Aku memang tengah marah dengan FAM..

-Tanah Tumpahnya Darahku-

No comments:

Post a Comment