Saturday, June 18, 2011

Review: Malaysia vs Myanmar

Baru kejap tadi Skuad Harimau Malaya kesayangan kita berjaya menumbangkan Myanmar dengan keputusan 2-0..Jaringan dilakukan oleh Amirul Hadi dan Badrul Bakhtiar..actually, kita boleh menang besar..tapi takpe, a win is a win..ditambah pula dengan ketiadaan 2 penggempur utama kita iaitu Mat Yo da Safee..so, kira player yang ade ni okla sebab kita dapat menang 2-0...ditambah pula dengan keadaan padang yang becak sebab hujan..so, okla..permainan pun menarik..nampak skuad harimau Malaya control game..kire puas hati..

Aku tak dapat pegi Kelantan sebab kerja..sedih sangat..aku memang nak pergi..tapi ape kan daye, aku makan gaji..kalau aku kerja sendiri, dah lame aku pergi..so, ape aku buat adalah aku plan nak tengok kat luar sebab mak aku n adik aku nak tengok Mari Menari( kacaula Astro ni)..kalau bukan sebab Lisa Surihani yang jadi host dan aku tak nak jadi anak derhaka, dah lame aku sorok remote..so, aku pon keluar ke kedai mamak kat area rumah aku untuk tengok game tu..ape yang tak bestnya adalah, mamak kat rumah aku ni takde Astro Arena..so, aku try pegi kedai lain..semua Mapley aku pegi,satu pon takde Astro Arena..What the hell?diorang ni amik channel yang tunjuk game luar negara je..kalau camtu, tak payah bukak kedai kat Malaysia la..pegi bukak kat England, Italy or Spain sane!!bengkek gile aku rase..rase cam nak bakor je kedai-kedai tu..

So, aku teruskan pencarian aku..dan finally aku dapat jugak tengok kat satu kedai Melayu..walaupon bukan skrin besar dan aku terlepas 20 minit pertama, tapi at least aku dapat jugak tengok..Kire puas hatila..dahla makanan die sedap n murah..lebih berbaloi daripada kedai mapley yang cam haram tu..seriously, FAM kena deal dengan bos-bos kedai mamak ni supaya amik Astro Arena..kalau tak, jangan bukak kedai kat Malaysia..This is Malaysia!!! AUMMMMMM!!!

-Tanah Tumpahnya Darahku-

No comments:

Post a Comment