Thursday, October 13, 2011

Preview: Second Round QF Piala Malaysia 2011

Ok..Peringkat pertama suku akhir dah lepas..Selangor, T-Team, Terengganu,Felda United berjaya menang first game menewaskan Sabah, Perak, N.Sembilan dan Kelantan..Selangor n Terengganu terutamanya pasti berpuas hati dengan bekalan selesa yang bakal dibawa ke gelanggang lawan..apatah lagi pihak lawan mereka merupakan pesaing terdekat untuk Piala Malaysia tahun ni..

Kelantan terutamanya, bakal turun dalam serba kekurangan setelah kehilangan 3 tonggak utama kerana kad merah..ketinggalan 3-1, Red Warriors menghadapi tugas sukar untuk menang ke atas Terengganu walaupon bakal bermain di gelanggang sendiri..Gile Astro Arena ayat aku..haha..Tapi ini Piala Malaysia, anything is possible..so, kalau Terengganu terlampau yakin pon tak boleh..same jugak macam Selangor..overconfidence boleh menjadi musuh..silap hari bulan, diorang yang kena tibai dengan Perak..

Felda United n T-Team pulak masih belum selesa..Sabah n N. Sembilan mesti nak menang jugak..so, masih ada 90 minit termasuk masa tambahan untuk semua pasukan..So, same2 kita nantikan keputusannya esok..

-Tanah Tumpahnya Darahku-

No comments:

Post a Comment